Informace vedené v registru oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích podle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Informace vedené v registru oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích podle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších

  2. Základní informace k životní situaci

    V souladu s ustanovením § 13 odst. 2 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů, každému, kdo má zájem nahlížet do registru v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě, udělí evidenční orgán (to je v případě Magistrátu města Ostravy tajemník magistrátu a v případě úřadů městských obvodů tajemníci těchto úřadů) uživatelské jméno a přístupové heslo do registru po vyplnění a ověření žádosti, která obsahuje:
    1. jméno žadatele,
    2. příjmení žadatele,
    3. datum narození žadatele,
    4. místo trvalého pobytu žadatele,
    5. adresu pro doručování.
    Po podání písemné žádosti lze do registru nahlížet taktéž osobně u evidenčního orgánu.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)

    O informace může požádat každý občan České republiky nebo cizinec.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Ověření údajů uvedených v písemné žádosti a nutnost dostavit se osobně k evidenčnímu orgánu v případě osobního nahlédnutí do registru, popř. udělení hesla evidenčním orgánem v případě nahlédnutí do registru prostřednictvím veřejné datové sítě.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Písemnou žádostí podanou osobně u evidenčního orgánu nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo elektronicky prostřednictvím elektronické adresy podatelny evidenčního orgánu.

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Na příslušném úřadu městského obvodu dle místa trvalého pobytu.

  7. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    Žádné dokumenty nejsou stanoveny. Z důvodu nutnosti ověření údajů uvedených v písemné žádosti je nutný platný doklad totožnosti.

  8. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
  9. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

  10. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny. Pro umožnění přístupu k registru v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě udělí evidenční orgán žadateli uživatelské jméno a přístupové heslo do registru bez zbytečného odkladu, přičemž toto doručí prostřednictvím provozovatele poštovních služeb do vlastních rukou.

  11. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

    Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

  12. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

    Další činnosti nejsou stanoveny.

  13. Podle kterého právního předpisu se postupuje

    Podle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů

  14. Datum konce platnosti popisu

    08.07.2013

  15. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

    Neuvedeno